MGM Heling Kwaliteitsadvies en Training zet haar kennis en ervaring op het gebied van kwaliteitszorg en training in bij organisaties.
Kwaliteitszorg en training gaan altijd hand in hand. Samen zijn zij essentieel om in een organisatie te komen tot een beter, efficiënter proces waarbij inzet en kennis zo optimaal mogelijk worden benut.
MGM Heling Kwaliteitsadvies en Training biedt ondersteuning door:

  • Training en Opleiding
  • Advies
  • Interim
  • Audits

MGM Heling Kwaliteitsadvies en Training combineert inhoudelijke kennis met praktische didactiek. Zij heeft ervaring in de industrie en de dienstverlening, in zowel de food als de non-food sector. Zij werkt zelfstandig en is flexibel inzetbaar, communiceert op elk organisatieniveau en is een betrouwbare partner. Kenmerkend zijn haar efficiënte, resultaatgerichte werkwijze.

MGM Heling Kwaliteitsadvies en Training werkt onder meer voor levensmiddelenbedrijven en farmaceutische bedrijven, opleidingsinstituten en detacheringsbureaus.